Oletko järjestämässä tapahtumaa Kemissä? Ilmoita se kalenteriimme tällä lomakkeella! Täytä tapahtumaasi liittyvät kentät ja paina lopuksi Lisää tapahtuma -painiketta, jolloin se välittyy asiakaspalvelun tallennettavaksi. Tapahtuman peruuntuessa ota yhteys asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@kemi.fi tai p. 040 680 3120.

Kemi 150
Vuosi 2019 on Kemin kaupungin juhlavuosi. Kaikille avoimien, ilmaisten tapahtumien yhteydessä valitse kategoriaksi Kemi 150 vuotta, jolloin tapahtuma tulee näkymään myös kaupungin Kemi 150 -sivulla. Voit valita useita kategorioita.

Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Ilmainen webseminaari: Whatsapp ja omnikanavaisuus – asiakaskohtaamisen tulevaisuus

syyskuu 12 klo 14:00 - 15:00

Vapaa

Onko yrityksessäsi ongelmia asiakaspalvelun tason tai tehokkuuden kanssa? Oletko miettinyt, että miten yrityksesi voisi saavuttaa paremman asiakaskokemuksen? Nyt on oiva tilaisuus osallistua 12.9.2019 järjestettävään, ilmaiseen webseminaarin, jossa kouluttaja Joonas Jukkara SEOSEONilta perehdyttää osallistujia omnikanavaiseen asiakaspalveluun.

 

Internetyhteyden ja sosiaalisen median aikaan yrityksien täytyy olla yhteydessä asiakkaisiinsa useiden mediakanavien avulla. Monet yritykset joutuvat varaamaan työresursseja somen, puhelinvaihteen, sähköpostin ja chatin ylläpitoon. Monikanavaisen asiakaspalvelun kompastuskivenä on aspan eri kanavien ajan tasalla pitäminen silloin, kun asiakas käyttää useita kanavia palvelun saamiseen. Tämä voi vaikuttaa asiakkaan kokemukseen negatiivisesti. Sitä varten on kehitetty omnikanavainen asiakaspalvelumetodi, josta tämä seminaari kertoo!

 

WHATSAPP JA OMNIKANAVAISUUS?

 

Seminaarin tärkeimmät työkalut ovat Facebookin omistama Whatsapp-sovellus ja ohjelmistokehittäjä Freshworksin omnikanavainen Freshdesk-yrityssovellus. Tilaisuudessa kerrotaan, kuinka näiden sovellusten avulla yritykset voivat organisoida ja optimoida eri asiakaspalvelukanavansa tehokkaasti. Tällä tavalla päästään parhaaseen asiakaskokemukseen.  Aikaisempi kokemus seminaarissa käytettävistä sovelluksista ei ole vaadittu ja osallistujilla on mahdollisuus esittää asiaan liittyviä kysymyksiä.

 

SEMINAARIN SISÄLTÖ

 

Ilmainen Whatsapp ja omnikanavaisuus –nettiseminaarissa käydään läpi muun muassa:

  • Omnikanavaisuuden ja Whatsappin käytön edut asiakaspalvelussa.
  • Miten yrityksesi voi käyttää näitä työkaluja asiakaskokemuksen parantamiseksi
  • Seminaariin osallistuvien kysymyksiä aiheesta.

 

Ilmainen nettiseminaari pidetään 12.9.2019 klo 14:00-15:00 ja ilmoittautuminen on avoinna tässä linkissä! Jos lisäkysymyksiä tapahtumaan liittyen herää, niin yhteyden löytää Projektinhallinnasta.

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä:
syyskuu 12
Aika:
14:00 - 15:00
Hinta:
Vapaa
Tapahtumaluokat:
,
Tapahtuma tagia:
, , , , ,
Kotisivu:
https://freshdesk.com/fi/webinars/whatsapp-ja-omnikanavaisuus/

Järjestäjät

SEOSEON
Projektinhallinta.info

Oletko järjestämässä tapahtumaa Kemissä? Ilmoita se kalenteriimme tällä lomakkeella!