Hyvinvointia ulkoilusta +65 | 25.6.2026

Kemin Ladun Hyvinvointia ulkoilusta +65 -toiminta jatkuu torstaina 25.6.2026 kello 11. Lähtö Majakkamuistomerkiltä, osoite Merikatu 12.

Aloitetaan kevyellä alkulämmittelyjumpalla, jonka jälkeen tehdään kävelylenkki Kiikelin laavulle. Siellä tehdään tulet ja syödään omia eväitä. Matkalla käymme tervehtimässä lapinlehmiä Ätkäleää, Ärinää, Ääliötä ja Ötsleaa sekä vasikoita Amanda, Aksosta, Aikaläppää ja Apilaa. 

Toiminta on avointa kaikille senioreille. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

SÄÄVARAUS: Kova vesisade voi aiheuttaa tapahtuman perumisen.

TERVETULOA toivottavat vertaisohjaajat Päivi ja Vesa!

Tapahtumasta lisää :

https://keminlatu.fi/