Asiakaspalvelupisteestä saat neuvontaa ja tietoa kaupungin palveluista sekä apua sähköiseen asiointiin.

Kemin kaupungilla on kaksi asiakaspalvelupistettä, jotka sijaitsevat kaupungintalossa ja kulttuurikeskuksessa.

Kaupungintalon ala-aulan asiakaspalvelupisteen yhteydessä toimii pienimuotoinen matkailuneuvonta, josta saa paikallisia julkaisuja, esitteitä ja karttoja.

Arkisin virka-aikaan (maanantaista perjantaihin kello 8.00–15.30) avoinna olevassa kaupungintalon pisteessä on ilmainen yleisöpääte kansalaisten käyttöön.

Kulttuurikeskuksen aulassa sijaitsevassa toimipisteessä käyttömestarit hoitavat muun muassa kulttuurikeskuksen ja Pruntsin tilojen varausta ja vuokrausta järjestöille.

Tämä asiakaspalvelupiste on avoinna maanantaista perjantaihin kello 8–21 sekä viikonloppuisin kello 10–15. Jos asiasi on kiireinen, soita ennakkoon, koska työntekijöillä on tehtäviä myös muualla talossa. Yhteystiedot löydät tältä sivulta.

Maksumuistutukset ja perintä

Sarastia Kuntaperintä vastaa maksuvalvonnan ja perinnän palveluista kokonaisuutena, johon sisältyvät maksumuistutukset, vapaaehtoinen ja oikeudellinen perintä sekä jälkiperintä.

Verkkopalvelussa asiakas voi tarkastella laskujaan, maksaa velan, ehdottaa maksusopimusta tai lähettää viestin Kuntaperinnälle. Asiakas kirjautuu palveluun pankkitunnuksilla.

Sarastia Kuntaperinnän asiakaspalvelu
Puhelin 020 6399 420
Verkkopalvelu oma.sarastiaperinta.fi
Sähköposti asta.perinta@sarastia.fi