Maastopyöräily 23.6.

Tiistaina 23.6. jälleen maastopyöräilyä, lähtöpolkaisu kello 18 Tammisen montulta.

Maastopyöräily on maksuton ja kaikille avoin tapahtuma. Ajelemme noin kaksi tuntia rauhallista vauhtia, taukoja pidellen helpolla reitillä. Lenkille tarvitset maastopyörän, joka on kunnossa ja turvallinen maastoajoon, sekä ajolasit, ajohanskat, sääskikarkotetta, juotavaa ja pakollisen kypärän.

Illan ohjaajat Jari ja Hanna. Tervetuloa!

Tapahtumasta lisää :

https://keminlatu.fi/?post_type=tribe_events&p=3154&preview=true