4.12.2020

Hei +50 kemiläinen!

Auta paikallista yrittäjää ymmärtämään tarpeitasi. Silver Economy Kemi -valmisteluhankkeessa halutaan parantaa paikallisten yritysten toimintaedellytyksiä, sinä voit auttaa kertomalla näkemyksesi.

Vastaa oheiseen kyselyyn, jossa vastausvaihtoehdot ovat suurimmaksi osaksi nopeasti klikattavia kyllä-, ei- ja en osaa sanoa- vaihtoehtoja. Yrittäjät ovat kiinnostuneita mielipiteestäsi ja ovatkin lähteneet joukolla mukaan lahjoittamaan palkintoja vastausinnon lisäämiseksi.

Kysely on auki 3.12-17.12.2020. Perjantaina 18.12.2020 suoritetaan yhteystietojen jättäneiden (kyselyn viimeinen kysymys) kesken arvonta, eli lahjat ehtivät vaikka pukinkonttiin! Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Palkintoja arvontaan ovat lahjoittaneet:

Casanova, Eijan kukka, Fysiokiva, Hermoratahieroja Mira Huttunen, InterSport Kemi, Juhlax, Kahvila konditoria Miorita, Kemin Kenkä-Keskus, Kemin pyörä ja varaosa, Kemitär, Putiikki Punamusta, KinoPirtti, Lahjan paikka oy, Lapin ATK-huolto, Power, Rock Bar & Grill 82, Svea Aalto, Toinen Linja ja Toivon kuulo.