28.7.2021

Koronarokotukset 10.8.2021

Tiistaina 10.8.2021 rokotusvuorossa ovat kaikki yli 18-vuotiaat tai sitä vanhemmat sekä 12-15- vuotiaat riskiryhmiin 1 ja 2 kuuluvat. Riskiryhmät löytyvät THL:n (Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen) internetsivuilta.
Rokotuspaikkana Tervahalli, osoitteessa Tervaharjunkatu 14. Sisäänkäynti Keilahallin puoleisen pysäköintialueen ovista.

Rokotusajan voi varata netin kautta osoitteesta https://koronarokotuskemi.kehollesi.fi/ tai puhelimitse numerosta
040 589 0995 arkisin klo 8-11 ja klo 12-15. Nuoremmat kuin 2003 syntyneet riskiryhmäläiset voivat varata koronarokotusajan vain puhelimitse.
Ajanvarauksen yhteydessä ja saamassasi tekstiviestissä lukee mikä rokotuspisteesi on.

Seuraa tarkoin Kemin kaupungin www –sivuja ja facebook sivua, joihin päivitämme ikä- ja riskiryhmien rokottamiseen liittyviä tietoja.
Rokote annetaan käsivarteen, joten pue päälle helposti riisuttava paita.
Ota Kela kortti mukaan, kun tulet rokotukselle!

HUOM!
Koronarokotteiden 2. annoksia annetaan Tervahallilla jo annettuna tehosterokotusajankohtana.
Välttäkää tehostekoronarokotusaikojen siirtämistä

Pyydämme kaikkia välttämään jo annetun tehosterokotusajan siirtämistä/perumista ellei ajan siirtämiselle ole aivan pakottavaa tarvetta. Tehosterokotusaikojen siirtäminen ei onnistu helposti, sillä rokotemäärien on täsmättävä rokotettavien lukumäärän kanssa. Koronarokotuksiin liittyvissä kysymyksissä voi ottaa yhteyttä koronarokotus@kemi.fi