25.2.2021

Koronayhteydenottojen uudet puhelinnumerot 1.3.2021 alkaen sekä koronarokotetiedote

Mehiläinen Länsi-Pohja Oy:n koronapuhelin sulkeutuu 28.2.2021.
Kemiläisten käytössä ovat seuraavat puhelinnumerot  1.3.2021 alkaen:

• Koronanäytteen näytteenottoajan varaaminen niille joilla ei ole internet käytössä tai sähköinen ajanvaraus ei onnistu, todistuksen pyytäminen koronanäytteenotosta sekä sairastetusta koronavirusinfektiosta: maanantaista perjantaihin puhelinnumerosta  016 259 358 kello 8-15.
  • Koronarokotusasioissa yhteydenotto: maanantaista perjantaihin puhelinnumeroon 040 589 0995 kello 8-11 ja 12-15.
  • Mikäli tarvitaan terveydenhuollon ammattilaisen arviota tai hoitoa soitetaan Kemin terveyskeskuksen puhelinnumeroon 016 259 705 kello 8-16.

Rokotetiedote

Koronarokotukset jatkuvat 80-vuotta täyttäneiden kotona-asuvien rokotuksilla. Riskiryhmään kuuluvien  (erittäin suuri riski koronavirustaudin vaikealle tautimuodolle sairauden tai tilan vuoksi, ryhmä 1) 60-69-vuotiaiden rokottaminen on aloitettu. Rokotteiden saapuminen pienissä erissä hidastaa rokotusten etenemistä.

Tiedotamme rokotustilanteen muutoksista sekä rokotuspäivistä nettisivuillamme, Facebookissa ja Lounais-Lappi -lehdessä.

Lisätiedot:
Tästä linkistä koronarokotussivulle