22.5.2023

Meri-Lapin Lifestyle -messut järjestetään LumiLinnalla lauantaina 27.5.2023

Kemissä aikaisemmin jo paikkansa vakiinnuttanut Lifestyle -messutapahtuma tulee taas. Nyt messuista lähdetään tekemään entistä suurempi, ja tavoitteena on luoda koko Pohjois-Suomen merkittävä vuosittainen vapaa-ajan tapahtuma. Nimikin jo kertoo, että kyseessä on nyt koko Meri-Lapin yhteinen tapahtuma. Kemiläiset ovat kutsuneet mukaan koko merellisen Lapin alueen yrittäjiä, niin hyvinvoinnin, muodin, kauneuden, kaupan kuin matkailun alalta. Messujen parissa touhuaa yrittäjien edustajana Easyfit -kuntokeskuksesta Marika Ylilahti, kaupungilta mukana on tapahtumakoordinaattori Aurora Loukusa ja matkailuasiantuntija Vilma Klemetti ja Kemin matkailuyhtiöstä sekä Janne Pekkala, että Noora Barria.

Messut järjestetään 27.5.2023 LumiLinnalla. Ennakkoliput ovat myynnissä Kemin Matkailun verkkokaupassa edullisempaan hintaan, mutta lippuja saa myös ovelta. Tapahtumaa tulee juontamaan Esko Eerikäinen ja messupäivä huipentuu Elias Kaskisen keikkaan. Yritykset toimivat näytteilleasettajina niin LumiLinnan päärakennuksen aulatilassa, kuin Lumihiutale ravintolassa. Ravintola ja sen merinäköalaterassi palvelee tietenkin koko messutapahtuman ajan ja tarjolla on kesän uusi a la carte lista, sekä tapahtumaan suunnitellut tapakset sekä viinibaari.

Tapahtuma sopii kaikenikäisille ja kiinnostavaa nähtävää ja tekemistä on varmasti jokaiselle. Tapahtumavieraille on tarjolla ohjelmaa pitkin päivää skumppajoogasta, pikameikkeihin ja hierontoihin. Lavalla keskustellaan niin seksuaaliterveydestä, kuin alueen matkailusta. Kolmannen kerroksen saunat ovat myös lämpimänä tapahtuman ajan ja ulkona myös autoesittely. LumiLinna-alueella on messujen lisäksi tällä viikolla myös Saarni sirkus, jonka esitykset osuvat myös lauantaille.

Lisätietoja: Noora Barria, yhteys- ja kehityspäällikkö Kemin Matkailu Oy,
noora.barria@experience365.fi, 0405894145 ja Aurora Loukusa, tapahtumakoordinaattori,
Kemin kaupunki, aurora.loukusa@kemi.fi, 040 5579016.