16.5.2022

Perheiden kohtaamispaikka avataan 21.5.2022!

Lauantaina 21.5.2022 järjestetään perheiden kohtaamispaikkatoiminnan avajaiset Pruntsin talossa kello 10–15. Paikalla paljon mukavaa tekemistä lapsiperheille. Avajaisissa ilmainen kahvitarjoilu, ilmapalloja ja pinssien tekoa, kasvomaalausta sekä lastenvaate ja -tarvike vaihtokirppis. Pruntsin pihalla voit myös moikata Karva-Kavereita.

Tapahtuman järjestää Vahvax -hanke yhteistyössä Kemin seurakunnan, Mannerheimin lastensuojeluliiton Lapin piirin ja Kemin paikallisyhdistyksen, Toivola-Luotola Setlementin, Kemin kansallisten senioreiden ja Meri-Lapin Karva-Kavereiden kanssa.

Kohtaamispaikkatoimintaa kehitetään Vahvax- hankkeessa yhteistyössä kaupungin hyvinvointi- ja perusturvatoimialojen, järjestöjen, muiden hankkeiden ja Kemin seurakunnan kanssa. Tiloissa tullaan järjestämään säännöllisiä perhekahviloita, tapahtumia sekä avointa ja kohdennettua ryhmätoimintaa.

Tapahtumat ja toiminnat voivat olla suunnattu esimerkiksi vanhemmille, lapsille, nuorille tai erityisryhmille. Mikäli yhteisösi haluaa järjestää tiloissa perheille sopivaa toimintaa, ota yhteyttä Vahvax -hankkeeseen:

Saara Kaarnalinna 040 509 2718
Elisa Perätalo