25.10.2023

Kiveliönkadun liikennejärjestelyt 25.10.-3.11.2023

Kemin Energia ja Vesi Oy jatkaa Hotelli Toivolan edessä Kiveliönkadulla olevaa kaukolämpöverkon huolto- ja kunnossapitotyötä, minkä vuoksi joudumme sulkemaan Hotelli Toivolan ja Syväkankaan kioskin edestä Kiveliönkadun ajoneuvoliikenteeltä merenpuolimmaiselta kaistalta liikennesuunnitelman mukaisesti alustavasti keskiviikon 25.10 – perjantain 3.11.2023 väliselle ajalle. Tiedotteen kuvassa liikennesuunnitelma.

Kiveliönkadulta Ouluntien suuntaan tapahtuva ajoneuvoliikenne ohjataan kulkemaan Kiveliönkadun ja Ouluntien väliltä Ruotsintie – Loitsutie – Toijärventie -reitin kautta. Ouluntieltä Kiveliönkadun ja Ouluntien suuntainen liikennöinti ajoneuvoilla ja kevyenliikenteen väylällä tapahtuvat normaaliin tapaan.

Tehtävien työtoimenpiteiden kestoaika on arvio, mikä tarkentuu kestoltaan todellisen työn etenemisnopeuden mukaisesti. Tilapäiset tienkäyttöjärjestelyt voivat jäädä lyhyempiaikaiseksi, kuin mitä tämän liikennesuunnitelman yhteydessä on ilmoitettu.

Pahoittelemme työstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa ja häiriötä.

Tarvittaessa tiedustelut ja lisätietoa asiasta:

Kaukolämpöverkon työnjohtaja, Mika Tikkanen 040 6617013
Kaukolämpöinsinööri, Virpi Miettunen 050 4166551