Kemi Areenan liikuntasalin näkymä monitoimisalista katsottuna. Kuvakaappaus Kemi Areenan esittelyvideosta. Kuva: UKI Arkkitehdit.

29.4.2024

Tarjouspyyntö Kemi Areenan asiakaspalvelun ja kahviotoiminnan järjestämisestä avoinna 7.5.2024 kello 12 asti

Kemi Areena on kesällä 2024 valmistuva liikuntahalli, jossa on liikuntahalli, tennishalli, keilahalli ja kamppailutilat. Lisäksi Kemi Areenan välittömässä läheisyydessä sijaitsee Kemin Uimahalli. Kemi Areenan kokonaispinta-ala on 5700 neliötä.

Kemi Areenalle haetaan luotettavaa, ammattitaitoista ja hyvät asiakastaidot omaavaa yhteistyökumppania, jonka tehtäviin kuuluu Kemi Areenan lipunmyynti ja asiakaspalvelu, laskutusasiakkaiden hallinnointi, varausjärjestelmän hallinta sekä Keilahallin keilanpystytyskoneiden käynnistäminen, lipunmyynnin ja asiakaspalvelun hoitaminen sekä kahviotoiminnan järjestäminen ja kehittäminen. Kahviotoimintaan kuuluu kattavan tuotteiston tarjoaminen keilahallin ja liikuntahallin asiakkaille sekä tapahtuma-, ja kokouspalvelujen sekä keilahallin tapahtumien markkinointi ja järjestäminen ja kahviotilan siisteydestä huolehtiminen.

Tarjouspyyntö Kemi – Areenan kahviotoiminnan ja asiakaspalvelun tuottamisesta on avoinna 7.5.2024 klo 12 asti tarjouspalvelussa. Tarjouspalvelun käyttö vaatii rekisteröitymisen.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Petri Tarkiainen, 040 129 9389 tai petri.tarkiainen@kemi.fi