Ilmakuva Kemintullin yritysalueesta

3.3.2022

Yritystonttikampanja käynnistetty

Kemin asema teollisuuden ja kiertotalouden keskuksena vahvistuu entisestään Metsä Fibren suurinvestoinnin, Kiertotalouskeskuksen kasvavan toiminnan ja Veitsiluodon tehdasalueen uudelleenkehittämisen myötä. Logistisesti erinomaisesti sijaitseva Kemintullin yritysalue tarjoaa yritykselle keskeisen paikan olla mukana tässä Kemin kasvuimussa.

Kemintullin tontit tarjoavat ainutlaatuiset edellytykset monenlaiselle ja monenkokoiselle yritystoiminnalle. Tontit ovat räätälöitävissä yritysten toiveiden mukaan, ja ovat sekä vuokrattavissa että ostettavissa. Alueen infrastruktuuri on valmis. Kemintullin yritysalueella on nyt käynnistetty myyntikampanja erityshinnoin.

Teollisuustontti:
myyntihinta 4,44 € / m2
vuokrahinta 0,18 € / m2 / vuosi

Liiketontti:
myyntihinta 6,67 € / m2
vuokrahinta 0,27 € / m2 / vuosi

Tutustu alueeseen https://www.youtube.com/watch?v=L732r8cLOag

Kemintulli sijaitsee Perämeren moottoritie E75:n ja Veitsiluodontien risteysalueella, eritasoliittymien ympärillä. Lapin ainoa syväsatama Ajos on vain 10 minuutin ajomatkan päässä, kuten ovat rautatieasema, lentoasema sekä Kemin kaupungin keskusta. Metsä Fibren tehdasalueelle on vain 10 minuutin ajomatka. Tornio ja Ruotsin raja ovat 20 minuutin ajomatkan päässä. 100 kilometrin säteellä ovat Oulu, Rovaniemi ja Luleå Ruotsissa.

Yritystonttikampanja kestää vuoden 2023 loppuun.

Ota yhteyttä:

Paulus Rantajärvi, Kemin kaupungingeodeetti
paulus.rantajarvi@kemi.fi

Hanna Alila, Kemin elinkeinopäällikkö
hanna.alila@kemi.fi

Kemin yritystonteista ja yritystoiminnasta lisää: