Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelupisteistä saat neuvontaa ja tietoa kaupungin palveluista sekä ohjeita sähköiseen asiointiin.
Kemin kaupungilla on kaksi asiakaspalvelupistettä, jotka sijaitsevat kaupungintalolla ja kulttuurikeskuksessa.
Kaupungintalon asiakaspalvelupiste
Kemin kaupungintalon asiakaspalvelu ensimmäisessä kerroksessa palvelee arkisin kello 8-15.30.
Asiakaspalvelupisteestä saat neuvontaa ja tietoa kaupungin palveluista ja ohjeita sähköiseen asiointiin. Virastomestarit auttavat sinua vuokraamaan veneellesi laituripaikan ja järjestämään talvisäilytyspaikan. Kaupungintalolta löydät paikallisia karttoja, esitteitä ja julkaisuja. Iltasin kirjeet voi jättää pääoven vieressä olevaan postilaatikkoon.
Kulttuurikeskuksen asiakaspalvelu
Kulttuurikeskuksen aulassa sijaitsevassa toimipisteessä käyttömestarit hoitavat muun muassa kulttuurikeskuksen tilojen varausta ja vuokrausta järjestöille.
Tämä asiakaspalvelupiste on avoinna maanantaista perjantaihin kello 8–21 sekä viikonloppuisin kello 10–15. Jos asiasi on kiireinen, soita ennakkoon, koska työntekijöillä on tehtäviä myös muualla talossa. Yhteystiedot löydät tältä sivulta.
Kaupungin lähettämät laskut
Laskun sisältöä koskevat kysymykset
Jos sinulla on kysyttävää kaupungin lähettämän laskun sisällöstä, ole yhdessä laskuttajaan. Laskuttajan puhelinnumeron löydän laskun oikeasta yläkulmasta.
Eräpäiväsiirrot ja maksusuunnitelmat
Jos haluat pyytää laskuun maksuaikaa tai sopia maksusuunnitelmasta, voit tehdä sen ennen laskun eräpäivää. Pyynnön voit tehdä joko sähköpostilla tai puhelimitse.
Tarvittavat tiedot eräpäiväsiirron tai maksusuunnitelman tekemiseen:
- laskun numero
- laskun saajan nimi
- ehdotus eräpäivästä tai maksusopimuksesta.
Yhteystiedot:
- perinta@kemi.fi
- 040 751 3596, puhelinaika 9.30-11
- 040 512 1962, puhelinaika 9.30-11
Maksumuistutukset ja perintä
Eräpäivän jälkeen maksamatta oleva lasku siirretään Revire Perintä Oy:lle perittäväksi. Revire hoitaa perintää kokonaisuutena, maksumuistutuksen, vapaaehtoisen ja oikeudellisen perinnän sekä jälkiperinnän. Jos sinulla on kysyttävää tai haluat ehdottaa maksusopimusta perintään siirtyneestä laskusta, ole yhteydessä suoraan Revire Perintä Oy:hyn joko puhelimella, sähköpostilla tai verkkopalvelun avulla. Revire Perintä Oy:n verkkopalvelusta voit tarkastella Revire Perintä Oy:lle siirrettyä laskuasi, maksaa velan, ehdottaa maksusopimusta tai lähettää viestin Revire Perintä Oy:lle. Verkkopalveluun kirjaudutaan pankkitunnuksilla.
Revire Perintä Oy:n asiakaspalvelun yhteystiedot:
- asiakaspalvelu@revire.fi
- 020 6399 420, puhelinaika 8-17
- https://oma.revire.fi-verkkopalvelu