Verkkopalvelut mahdollistavat asioinnin milloin ja missä vain. Jos omaa tietokonetta ei ole, yleisö voi käyttää kirjaston asiakaspäätteitä.

Kirjaston asiakaspäätteet on käytettävissä kirjaston aukioloaikoina.

Kirjasto sijaitsee Kemin kulttuurikeskuksessa osoitteessa Marina Takalon katu 3.

Kuntalainen voi tietenkin edelleen asioida myös puhelimitse, kirjeitse tai tapaamisesta sopimalla.

Palveluneuvontaa, yhteystietoja ja sähköisiä lomakkeita löytyy yksiköiden omilta sivuilta. Lomakkeet on myös koottu toimialoittain nettisivuille Asiointi-otsikon alle.

Kaikkiin yhteystietoihin ja niiden hakuun johtaa Yhteystiedot-linkki sivun oikeassa yläkulmassa.

Sähköisiä palveluita

Pyydä apua, paina nappia:

Klikkaamalla Pyydä apua -nappia siirrty Virtun lomakkeelle pyytämään apua.
Voit pyytää apua, kysyä neuvoa tai jättää yhteydenottopyynnön.

Virtu: virtuaalinen sosiaali- ja terveyspalvelukeskus

Pyydä apua -nappi on lapsiperheille, nuorille ja työikäisille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava. Nappia painamalla voi pyytää apua, kysyä neuvoa tai jättää yhteydenottopyynnön.

Apua tai neuvoa voi pyytää omaan tai läheisen tilanteeseen liittyen. Palvelu ei vaadi tunnistautumista eikä kirjautumista ja kysymyksen voi jättää vaikka nimettömänä.